the flipflop life

2013-09-20
22:42:00

Flytten
Hvaler Gjestgiveri
Våra grannar som kommer var kväll.
Äpplen jag fick från Karoline 
En promenad i höstsolen.

Vem slänger ett kylskåp i skogen?

En liten tjärn som speglar sin omgivning så vackert

Yttepytte liten kantarell
En och annan liten sopp fanns i skogen. Undrar om det är någon ätbar typ?

Eken, kan vara det finaste trädet.
 
Ett gammalt ruckel som gör sig fint på bild.
Vackra höstfärger idag.
 
 
Har pysslat med massa annat än det jag borde idag. Jag skulle städa ur hytten och flytta alla saker, in case jag inte ska bo här när jag kommer tillbaka. Har jag gjort det? Nej. Jag har kollat på film, hängt med karoline, varit på promenad (och fått TRE fästingar) och kollat facebook 3000 gånger. Vettigt och nyttigt. 
 
Vid 20 snåret började jag packa alla saker och innan jag går och lägger mig ska jag flytta ut grejerna i bilen, men städningen får bli imorgon. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: