the flipflop life

2013-09-25
23:27:54

7 personer till middag - 7 bilder som bevis
 
 
 
 
 
 
 
Ja det här var de vackra bilderna som blev tagna ikväll när fina vänner var på besök. Det var så kul att alla kunde komma!
Jag önskar bara att det hände lite oftare, så att en visste mer om vad som händer i allas liv. Nu är det så långt mellan gångerna att en glömmer att fråga om saker eller inte hinner ta upp något en gärna pratar om. Det finns för lite tid! 
Till största delen är det ju mitt eget fel. Det är jag som är bortrest och inte de. Tyvärr äger jag fortfarande ingen teleporter. 
 
Men dessa kvällar uppskattas iallafall sjukt mycket. Det är så kul att träffa er fina människor! 
 

Kommentar:
#1: Karolina

PUSS PÅ DIG! <3

Svar: right back at ya! <3
Marielle

2013-09-26 @ 11:35:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: