the flipflop life

2013-10-31
14:10:19

ThrowbackThursday
271 dagar. Så länge sedan är det jag åkte till Norge, till Ålesund, för att göra en av de coolaste grejerna ever!!
Se på späckhuggare! Hur coolt!?
 
Jag minns tydligt hur jag låg och kollade ut ur mitt fönster och spanade och ville kräkas. Men sen såg jag:
Ur de enorma vågorna, så jäkla häftigt!!
Silljägarn
Fick till och med se en knölval på nära håll. Svårt att fotogravera bara......
Och Norge asså. Vilken natur! Svimmar ju nästan.
Jag har föresten uppdaterat mitt couchsurfing account och lagt till en önskan om att surfa in hos någon i Odda. För jag vill så gärna se på Trolltunga. Vandra Himmelstigen (?) och bara bli helt mesmerized av den utsikten som finns där. Hoppas på napp, antingen nu i höst eller i vår!
Lelle späckis. Komsi komsi
Ja ni ser ju! Någon som är på på en liten Norges-roadtrip?
 
Har lite svårt att greppa att det var jag som låg där i det 4-gradiga vattnet och kikade ner på de här fantastiska djuren? Att jag fick chansen. Herregud! Det är så häftigt att jag smäller av. Jag vill göra något sånt här snart igen. Vad blir nästa grej? Kanske, kanske blir det whalesharks i Fillippinerna? Hoppas. Eller threshershark i Malapasqua-området, eller manta rays någonstans i Cebu? 
 
Åh jag kan knappt vänta! Naturen. FRIKKIN' AWESOME!
 
Jag vill ju åka till Svalbard också. För att se på isbjörnar. Där är det säsong i Juli-Augusti så vi får väl se när jag har chansen att vara ledig då. Om någon känner att ja, dit vill jag ta med Marielle, så vet ni vart jag finns!
 

Kommentarer:
#1: Emelie

Åh coolt, underbara bilder! :)

Svar: TACK:) det var sjukt häftigt!!
Marielle

2013-10-31 @ 17:31:32
#2: Louise

Åh vad häftigt!! :)

Svar: Ja det var verkligen stört coolt!!
Marielle

2013-10-31 @ 18:54:23

Fantastiskt, det måste ha känts som på film, var du på bio
Klappa någons djur och var glad eller skit i att klappa och var bara glad ändå!!
Happy Halloween

Kram Karin

Svar: Ja det var lite så! Mycket häftigt!!
Marielle

2013-11-01 @ 15:28:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: