the flipflop life

2013-10-06
13:11:09

London del 1
Startade dag ett med att gå i Hyde Park. Enorm park med massvis med fåglar och ekorrar. Springande människor och hundar. Filosoferande gubbar och mysiga caféer. 

Jag strosade runt där i ett par timmar, kollade på folk, blommor och djur,  och åt frukost.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag stog här och fotograferade ankorna kom en Egyptisk man fram och frågade om jag kunde fota honom. Visst sa jag! Gjorde det och så när jag tagit några foton så började vi prata. Han bjöd på lite te och vi gick runt i parken och pratade om allt och inget. Sedan skildes vi åt och jag tog mig till Liecter Square för att köpa musikalbiljetter.
 
 
 
Turistade lite på vägen.
 
 
 
Och åt Lunch med Anniken i Covent Garden
 
 
Heleen och Jag såg på Billy Elliot. Sjukt bra och fantastiskt duktiga dansare! Både barn och vuxna. VÄRT!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: