the flipflop life

2013-10-14
14:12:46

Lambertsglaciären
 
Här ser ni, i storlekordning med världens största glaciärsprickor.
Vackert mönster måste jag ändå säga. Kommer nog trivas med den nya designen.
 
Idag är jag ledig och har nu på morgonen lyssnat klart på citronboken och tänkte börja på en nu. Kanske blir det den där med Jules Verne En världsomsegling under havet, eller Till jordens medelpunkt. Vi får se.
 
Har flyttat in helt nu också. Alla kläder i "garderoben" och kastruller i skåpen. Skönt. Slängt in en maskin också, och ska snart ut på en löptur :) 
 
Hoppas på lika bra resultat som när jag sprang med Robin förra måndagen, vi får se hur det blir med den saken!

Kommentar:
#1: Elin

Detta är ju spännande! Fast kanske inte så kul.. Hur gick det till?
Pratar förstås om glaciärskärmen!

Svar: Oj ja så spännande det är! en helt nyyyyy värld!Jag skulle bara stoppa telefonen i fickan, men tappade den....
Marielle

2013-10-14 @ 18:30:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: