the flipflop life

2013-10-15
01:27:02

ikapp med livet
Har nu spenderat kvällen med chai-te, svamptoast och raggsockor. Har äntligen kommit i fas med mina serier och blogginlägg. Det känns skönt. Nu är allt som vanligt igen.

Löpturen var vacker men inte speciellt snabb. Mer som en lunk. Men det blev en mil på 1h10min iallafall. Appen visade dock lite mer glädjande siffror. 15.59 km på 1h10min. GPS:en verkar ha lite svårt att lokalisera mig. Den hoppade fram och tillbaka i sidled vilket gjorde att sträckan blev mycket längre än va den var på riktigt. Hade ju annars varit spännande om samma runda helt plötsligt ökat med 5 km.


Kommentar:
#1: Malin

Hahah! alltså du. typiskt dig åh sitta och skratta för dig själv klockan 4 på morgonen. :)

Svar: Hahaha, men det var askul!!
Marielle

2013-10-16 @ 09:01:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: