the flipflop life

2013-10-16
16:20:09

Harry Potter och träning
 
Tittade mig själv i spegeln idag och tänkte att lite träning kanske skulle sitta på sin plats.
Är så sjukt stel i benen
 
Så började med stretching som massageRaimo sa att jag måste för att inte skada mig. Och det gör så in i helskotta ont när det drar och tänjs på baksida lår och i knävecken. Men nu kan jag snudda vid mina tår både när jag sitter och står, utan att böja benen. PROGRESS! Till och med när man sitter med ena benet under sig och andra benet rakt fram så kan jag nå tårna med motsatt hand!! Har väl aldrig hänt mig förut. Men där ser man vad 30 minuters uppvärmning kan göra med en. Bara att fortsätta!
 
Sedan la jag mig raklång på rygg för att göra lite magövningar. Det blev varmt så jag drog upp tröjan och fick se att mina revben är helt snea. Ska det se ut såhär? Det ser ju jätteskumt ut!!
 
Harry Potter peppade mig igenom några situps och lite "fallande ben"  och nu är det dags för duschen. 
Sushi ikväll med Anna och hennes pojkvän Stefan. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: