the flipflop life

2013-11-13
14:56:38

www är fullt av skumma grejer!
Tänk så mycket tid man (jag) spenderar vid datorn. Hittar den ena skumma sidan efter den andra. OJ! Tillexempel den här hemsidan -KLICK 
 

Blir imponerad och samtidigt äcklad av realismen i dessa skuplturer. Kan lixom inte avgöra vad magkänslan försöker säga. Det är sjukt sjukt sjuu-hukt välgjorda och absurda. En jättebebis ser verkligen inte någonstans över huvudtaget söt eller älskvärd ut. Medans en i miniatyr är typ det gölligaste jag sett. Perspektiv.
Det här var den finaste av dem alla tycker jag. Kan inte för mitt liv förstå att det är en skulptur. (KANSKE HAR JAG BLIVIT LURAD AV WWW???) Vilket jobb han har lagt ner på utställningen. Vilken konstnär! WOW. Så häftigt!
 

Ron Mueck heter han som skapat detta. En australienare född -58. Han gjorde sitt första verk 1996.  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: