the flipflop life

2013-11-04
00:38:52

soffhäng och kattmys
Har varit hemma hos Anna och Stefan idag. Vi käkade potatisgratäng och kyckling och det var sjukt gott! Kan typ inte ens minnas sist jag åt potatisgratäng. Bra söndagsmiddag!
 
Jag fick dessutom duscha hos dem. Hur lyxigt (och konstigt...?) är det inte att få komma hem till någon och ducha hur länge man vill?! Stog i typ 15 minuter och bara lät varmvattnet rinna över mig. Lite dåligt samvete hade jag. Kände mig som en slösare.... Men SÅ skönt att slippa treminutersduchen allså. WIN.
 
Jag kelade med deras katter också, hur bra är inte den här dagen!? Lilla Happy är så go alltså. Mysigt. Får ju lite abstinens av att inte ha Rufus och Fonzy här. Små kissarna. 
 
Nu ligger jag hemma i soffan, Lyssnar på potterbok nr5 och undrar i stillhet om Karro är inne på förlossningen idag. Jag gissade ju på att lillkillen skulle ploppa idag, den tredje november, på kvällskvisten. Nu har det varit tyst på bloggen hela dagen och inget facebook inlägg, så KANSKE är han påväg. Spännande! Lär väl få veta i sinom tid :D
 
 

Kommentar:
#1: Karolina

Hehe tyvärr Marre, ingen bebis ;)
Jag sa faktiskt till Janne igår kväll, att jag inte hade skrivit nåt på hela dagen och att "folk" säkert skulle fundera på om det hänt nåt... och så läser jag ditt inlägg och visst hade jag lite rätt ;P

Men snart så kommer han... antar jag iaf ;)

Svar: Högst troligt att han när som helst tittar ut! Så spännande!
Marielle

2013-11-04 @ 21:25:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: