the flipflop life

2013-11-07
12:58:08

Regntorsdag
Vaknade vid halv tolv idag. Tidigt tänkte jag när jag kom ihåg att jag inte somnade förrän vid 5 i morse. Men det var ju trevligt! 
 
Igår jobbade jag och Anna tillsammans och det märks att vi inte jobbat ihop på 11 dagar, för shit va kul vi hade! :D Åh det var sådan härlig stämning och vi skrattade hela kvällen. Detta trots att vi fick bakläxa på vinglasen och var tvungna att putsa om ALLA........ Det var mindre kul men tillsammans blir allt bättre. Kockarna var bara liiiite trötta på oss eftersom vi spenderade så mycket tid i disken, fnittrandes och gapskrattandes om vart annat. "I cannot hear my own thoughts" "fokusere på jobben" "what is so funny" var återkommande kommentarer. Hehehe. Men jag tror att de innerst innne tyckte att det var trevligt och att de egentligen bara var avundsjuka på att de inte förstog det roliga.
 
Idag tänkte jag att jag skulle cyklat ner på Skjaerhalden och handlat lite. Kikade ut genom fönstret från min säng och det såg okej ut. Men när jag gick upp och gick till toaletten så blåste det kallt och regnade, så jag tar nog bilen... Ehhh. Det var synd för lite motion hade inte skadat, men pallar inte frysa och bli blöt!
 
Typ såhär mycket regnar det, fast 25 grader kallare.....
 
 
Ps. skulle slänga in en tvätt hade jag tänkt, men maskinen var upptagen!? WTF? VEM BOR HÄR MER ÄN JAG?? Internetgrannen är ju på jobbet såhär dags,,,,,, Mysterium.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: