the flipflop life

2013-11-23
10:26:00

Jag tror inte att ni fattar.....
.....hur jävla fint det är här. Tappar andan varje gång och måste blinka för att förstå att det är sant. Här bor jag.
Det är öde i hamnen nu när badgästerna är på sin hemort.

Bitande kallt idag
 
 
 

En stackars liten frusen blomma.
 
 
 
Sverigebåtar kanske?
 
Jag kan inte beskriva känslan över hur mycket jag älskar det här.
 
Man kan hyra den här fyren för inte allt för mycket pengar. Då ingår också en liten båt för att ta sig dit. Kanske vore något för en helg i sommar??
Vacka vackra Hvaler.
Massa häftiga isskulpturer över allt.
 
Skjaerhalden öde och vacker i solskenet.
 
 

Kommentar:
#1: Elin

Jag är lätt på att hyra fyren! :D

Svar: jag vet, visst är det en bra idé! :D
Marielle

2013-11-23 @ 13:12:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: