the flipflop life

2013-11-06
02:16:02

Jag trodde det var frost ute och tog fram kameran!
Drog på mig flippisarna, med strumpor såklart.....
.....dunjackan och pannlampan.  Tog med mig kameran i högsta hugg för att fotografera första frosten (som jag har märkt)
Men de va ingen frost när jag kollade närmare. Det var bara vatten....
Väldigt dimmigt. 
Kanske berodde det på att det ÖSREGNADE i 8 timmar i måndags, var soligt och fint idag och blev kallt nu på natten.
Vet inte om ni ser men alltså det regnade sjukt mycket i måndags. Var som att duscha när man sprang till toaletten. Önskar ibland att jag hade en toalett alltså.
Den här tujan lurade mig till att tro att det var frost. Såg den när jag gick till toaletten....
Men den verkar bara ha blivit vit av någon anledning.
Yttepytte lite kristaller hittade jag på ett gammalt löv. Annars bara vattendroppar. Det är ju också vackert i och för sig.
 
 
Nu är det dags att slita sig från datorn och somna med Reinfeldt. GONATT
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: