the flipflop life

2013-05-31
00:54:00

Trött hungrig och grinig
Dagens tre ledord. Har varit på riktigt dåligt humör idag. Blev väckt 06 av att någon ringde och sedan la på, somnade om men var ändå skittrött när klockan ringde vid elva.

Tog mig upp och sprang 9km i regnet = gjorde inte mitt humör bättre. Dyngsur och dålig fart på benen. Håll och ingen motivation.

Solen tittade fram någon minut innan jag skulle till jobbet, vilket i och för sig var vackert. Vattendropparna på allt det gröna reflekterades så fint. Men tråkigt att det regnade precis hela dagen fram tills dess.

Väl på jobbet var det som om jag lämnat hjärnan hemma. Allt gick bra och så, men kände mig hela tiden efter. Inga initiativ kom till mig och inte heller fanns det någon energi i mina steg. Kvällen släpade sig fram.

Nu har jag ätit lite yoghurt och ska sova. Hoppas på soligt väder imorgon! Imorgon är det sista maj. Igår var det en månad sedan jag började jobba här. Värst va tiden går.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: