the flipflop life

2013-05-28
15:12:30

Ørekroken, Storesand och halvvägs till Bølingshavn
 
Det här är lite av vad mina ögon skådade på dagens löptur. Såg även en Örn (och hörde det fina skriet som jag känner igen från att ha kollat på Bernad och Bianca i Australien), några vackra "oljiga" skalbaggar och en strandskata.  Har Josefin att tacka för den nya rundan hon berättade om. Väldigt tjusigt! 9 snabba km blev det. 
 
Nu har jag hängt upp en tvätt, tvättat mig själv och slängt in mina converse i maskinen. Hoppas på att de får tillbaka sin forna glans. Ska käka lite tacos till middag och sen blir det jobb. Ikväll är det jag som håller i taktpinnen då Hovisen är ledig. Spännande! 

Kommentar:
#1: Bibbi

Vilka härliga bilder......... förstår att du kan gilla att springa i dom miljöerna.
kram kram

2013-05-31 @ 22:54:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: