the flipflop life

2013-05-05
11:32:00

Malin 18 år
Idag fyller Malin 18, grattis grattis till henne! 
 
Igår var jag först en sväng till Örebro för att äta frukost med flickorna. Alltid lika trevligt, tyvärr kunde vi inte stanna så länge för skulle hem och fira Malin. Innan vi åkte hem blev det lite sushi, premiär för Malin k och Elin. Tror att de gillade det!
 
Vi firade Malin med maaaaaassor med kakor och bullar och tårta. Gott! Idag blir det en vända till när kusinerna kommer.
 
På kvällen invigde Elin och jag hennes balkong med räkor och champagne, det var kalas det. Amy och Malin kom över och vi gick en sväng till källarn, Malin måste ju invigas i denna fantastiska nya värld. 
 
Dock var det ingen höjdare, (som vanligt enligt mig) Det blir vad man gör det till, men det är något med källarn som får mig otaggad!
 
Just tagit mig en dusch och ska kila upp på stan för att äta pizza. Det blir gött.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: