the flipflop life

2013-05-03
12:30:41

helvetesmaskinen




One done one more to go.
Hade tänkt att växa benen idag, inför sommaren som snart är här och så. Men efter googlande på bästa benvaxet så kom jag fram till att epilering var det bästa. Eftersom min kära mor innehar en sådan tänkte jag: okej, let's give it a try!

Helskotta! Det gör så ont!!! Men eftersom jag gjort sådan djupgående research så stod det klart och tydligt på de flesta ställena: ge dig fan på det. Det kommer göra ont i början men sen kan det till och med bli skönt(????) så jag fortsatte. Har inte kommit till det stadiet ännu, får se om det sker på nästa ben. Var tvungen att ta en liten paus emellan.. Resultatet då, tja, inte lika slätt som efter rakning men det ska hålla bättre och enligt google också bli mindre och mindre behåring efter varje tillfälle. Så ja. Jag hoppas det är värt besväret. Det tar lite tid när man är rädd för helvetesmaskinen och inte egentligen inte vill trycka den mot benen. Hög musik i lurarna hjälper så att man slipper höra det hemska ljudet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: