the flipflop life

2013-05-09
23:09:10

Don't stop me noooow!
Jobbat kontor idag, det var kul! 
Inga lunchgäster så spenderade den tiden med att tvätta maaaassa fönster. 
Efter jobbet åkte jag till butiken för att köpa mjölk och växla till mig lite tior till duchen men nä. Det var stängt för det är tydligen röd dag idag. Hade helt missat det (igen). Nåja. 
Istället för macaronipudding som jag tänkte laga så blev det mackaroner och bacon. Gott de mä!
 
Medan jag åt kollade jag på Sune i Grekland. Den va kul! 
Jag tänkte tvätta men maskinen var upptagen så slog på en film till, Resan till Melonien. Vilken nostalgitripp. En av mina favvo filmer från när jag var liten. Men den var lite seg så orkade inte kolla klart. Tillslut blev iallafall maskinen ledig och jag slängde in tvätten och slängde på mig själv träningskläderna.
 
Tänkte springa milen men spotify bråkade. Den hade tagit bort alla mina offline listor (på datorn med, vet inte vad som är fel?!) och det tog jättelång tid att ladda ner bara några låtar. Sprang en uppvärminings km med låten Don't stop me now med Queen. Bra låt! Men skulle varit lite tröttsamt att ha den på repeat i en timme.
 
Sprang därför tillbaka till backen vid mig så att WiFi räckte till mobilen. 10 gånger upp, 10 gånger ner. Det kändes i låren. Malin utmanade också mig i squat tävlingen idag, så bara att börja köra! 30 st blev det idag.
 
Eftersom jag inte heller hade möjlighet att växla till några tior så blev det Mabul-style på duschen. En tio-liters hink och en liten skopa. Det funka det med.
Lite disigt idag.
Backen. Ser kanske inte så mycket ut för världen men efter 10 gånger vill jag lova att flåset är uppe.
 
 
PS dödade ca 200 myror till i natt, såg dem i månskenet när jag vaknade till i och kunde in somna om ifall de skulle ha krupit upp i sängen. Kokande vatten tog död på dem. Idag har jag fixat lite droppar som skulle hjälpa så får se om det blir någon bättring.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: