the flipflop life

2013-06-25
11:18:44

Slapparveckan
Oj, denna vecka blir slapp! Ska bara jobba 3 pass, och ett är redan avklarat. Imorgon gör jag ett kontorspass och så ledig fram tills söndag kväll. Och vad ska man hitta på? Jo får ju fantastiskt finbesök på torsdag så det är passar ju ypperligt! :D
5 flickor kommer hit, så vi ska bo 7 stycken i denna lilla hytte. En liten utmaning såhär i vardagen. Men det kommer nog bli kanon! Jag har en flexibel roomie som tur är!

Och hur bra är det inte att vara sambo?! När jag kom hem igår från jobbet fanns det ljummen rabarber och jordgubbs paj färdig med vaniljsås till. Hjärta på det!

Vi får se vad dagen erbjuder, det är växlande soligt här, men lite småkyligt. Tar mig säkert en cykeltur ner till Skjarhalden!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: