the flipflop life

2013-07-02
16:16:00

Sjukling
 
Och så kom förkylningen som ett brev på posten, precis som Kajsa sa att den skulle göra efter nattbadet.
Men det är okej, jag är ledig nu i tre dagar igen. Slapparställe! Sitter och räknar på juni-utgifterna och dricker upp det sista av den goda rabarbersaften som Sandra hade med sig. Sitter fint!

Cornelia och jag var och lunchade på StrandCaféen med Jonathan och Josefin förut idag. Solen stekte på våra bleka ben och det var riktigt nice mat där! Det ska vi nog besöka fler gånger :)

Kommentarer:
#1: Bibbi

ser ju verkligen gott ut och juicen gör nog susen mot förkylning :-)

kram mamma

2013-07-02 @ 16:40:13
#2: Elin

Var valet av matplats en slump? För jag kan ju inte tänka mig att det hade med den snygga killen vi såg där att gör.. ;) haha

Svar: Hehehe, kan ha något med det att göra också!
Marielle

2013-07-02 @ 21:09:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: