the flipflop life

2013-07-17
18:47:15

Ensam igen
 
 
 
Hur ska det nu bli? Cornelia har flyttat ut idag och jag känner mig genast ensammast i världen! 
 
Vem ska nu väcka mig på morgonen och säga att det finns nystekta pannkakor med jordgubbar redo att intas, eller baka bröd till mig, eller visa mig spännande vegetariska rätter som de färska vårullarna hon bjöd på häromdagen, eller hålla mig sällskap om kvällarna, eller lyssna på allt som bara måste ur min mun?
 
Det kommer bli tomt, minst sagt! 
 
Det enda som kan vara positivt är att jag eventuellt kommer springa lite mer nu, när jag inte har massa andra saker att sysselsätta mig med. Men ja. Det väger inte direkt upp om jag säger så!
 
 
 
Här kommer lite bilder från när jag fyllde år!
 
 
 
 
 
Slappa efter jobb.
Klockan tio på kvällen, helt stilla, lite måsar som skriar och en iskall öl. Norsk sommar är svårslagen
 
 
Bilder från Tjejkvälls helgen!
 
 
 
 
 
Nu har ni fått lite uppdatering från de gångna veckorna
Dags för jobb och konsert med Ingrid Björnov :)
 
 

Kommentarer:
#1: Elin

Snart kommer jag och stör friden! Du ska inte få en lugn stund, mouahahaahah! :D Längtar!

Svar: Jag längtar ihjäl mig! :D
Marielle

2013-07-17 @ 19:43:40
#2: Sandra

Fina du! Önskar att inte avståndet var så gigantiskt. Kom hem! ;)

Svar: jag kommer hem om ett par veckor!längtar :D
Marielle

2013-07-20 @ 21:04:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: