the flipflop life

2013-12-22
22:38:37

Tröttma
Har äntligen kommit hem. Imorse 08.20 klev jag innanför dörren på kvarngatan. Så.jäkla.nice. Körde hela natten och det gick bra. Regnade massor och var endel vind men jag var så gott som ensam på vägen hela tiden. Dock hade jag lite problem med att tanka. På de tre första stationerna jag kom till så verkar det som att bensinen var slut, för pumpen satte aldrig igång. Fick lite smått panik där när lampan lös och jag inte visste när nästa tankstation skulle dyka upp.
 
 
På kvällen dukade vi upp till lyxmiddag med lite av maten jag tagit med från Norge.


Humrar stora som husdjur
 
Blåskjellsuppe och prosecco
 
En som gärna hade varit med på kvällens middag.
 
 
Men de fick komma in också såklart. Klart katta ska ha hummer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: