the flipflop life

2013-12-07
13:35:09

Solen och värmen är tillbaka.
Både ute och i mig.
Stormen har lagt sig och tillbaka är den blå himlen och strålande solen. Det är så härligt. Tyvärr så har också febern kommit tillbaka till mig. Har ju inte riktigt blivit frisk från förra vändan men ändå. Hela natten har jag feberyrslat och sovit dåligt. Ingen vidare bra start med tanke på att jag ska jobba långis idag. Nåja sol i sinnet. Idag är det lördag, vilket betyder helg imorgon! Yeeheey!

Söndag = Personalfest. Imorgon en officiell sådan med Lene och Öystein på plats. Det ska bli spännande och framförallt gott. Mat och vin tills vi spricker har jag hört.
Dags för ett avsnitt av mysiga julkalendern, sedan off to work!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: