the flipflop life

2013-12-30
00:26:40

Resfeber
Sakta med säkert kryper den sig på. Resfebern. Ska jag hinna allt innan Söndag? Har jag tänkt igenom det här tillräckligt? Kommer det här gå bra? När var det nu planet gick? Borde jag ha researchat mer? Frågorna snurrar och det är svårt att slappna av och somna.

Har haft en fin vecka där jag träffat mina nära och kära. Julen var intensiv och mysig.
Sandra var här och fikade lite på annandagen, det var så trevligt! Vi ses ju alldeles för sällan!! Det är synd att jag bor så långt borta från henne.
Resten av dagen spenderades hos farmor och farfar med mera julmat. Nu får det vara slut med det, maten alltså!

Jag har fortfarande träningsvärk i benen sedan jag var i Åker och åkte skridskor med Robin i fredags. Det var sjukt kul och jag var inte så mycket bambi som jag trodde så det skulle jag vilja göra om. Blir väl 2015 kan jag tänka mig.

När jag åkte hem från Åker på lördagsförmiddagen stannade jag i Eskilstuna för att kramas lite med Knut och hans föräldrar. Det är svårt att slita sig från honom alltså. Systeryster fick träffa honom för första gången och även hon blev nog lite förälskad.

På kvällen käkade vi god tre-rätters middag här i huset och Sofia var på besök. Det är så kul när vi träffas. Vi har ju verkligen så mycket att prata om att tiden inte räcker till. Vi tog ett glas bubbel eller två i jaccuzin och var välbehövligt för mina ömma skridskoben.

Idag har det varit en lugn dag och jag har undersökt transportmöjligheter i Burma. Inrikesflyg är inte så billigt som jag önskat.... Däremot finns det bussar som man kan ta för en resonabel summa. Vi får se vad tidsschemat säger när jag väl är där.

Gick en liten promenad också med Malin K i de små solstrålarna som dagen bjöd på och det kändes nästan som gamla goda tider. Härliga människa!

Har ju träffat en del människor nu men vill ju träffas mera! Tiden är knapp. Ska pressa in så mycket som möjligt nu denna sista vecka.

Kanske kan jag sova en stund nu. När jag skrivit ner saker brukar jag kunna slappna av. Jag hoppas på det. God natt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: