the flipflop life

2013-12-18
01:16:20

Räknar dagarna
Alltså nu är det inte länge kvar tills jag åker hem. Har sån stor lust att bara dra imorn. Men det går ju inte. Jag vill inte jobba mer. Hur kan två arbetsdagar kännas så otroligt tungt?! Det är ju inte ens ett tråkigt jobb jag har. Antagligen för att jag verkligen verkligen vill åka till Sverige nu. MEN, två dagar ledigt nu, sedan två arbetsdagar. Kan ju nästan räkna timmar här!
 
 
Jag har fixat alla mina julklappar också och känner mig mycket nöjd med det. Skönt att ha det ur världen och skönt att ha hittat klappar som jag tror uppskattas. Iallafall så skulle jag bli glad om jag fick dem, så det är det jag får gå på. 
 
Månen igår natt. En stor ring runt omkring. Aldrig sett något sådant föurt. Såklart inte lika imponerande på en suddig bild, men det är dokumenterat iallafall. Undrar vad det kan bero på.. Ska googla lite på det där.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: