the flipflop life

2013-12-26
22:58:13

Knut <3
Kära lilla barn. Du är ju så söt att man smälter.Tänk känslan första gången jag fick hålla i dig. Va rädd jag var. Så rädd att du skulle gråta hos mig. Rädd att du skulle känna hur stel och nervös jag var och därför inte gilla att vara hos mig. Men det gjorde du. Oj vad du gillade att hänga hos mig. Tills det blev dags för mat eller böljbyte såklart. Det fick kära mor och far stå för.
Kan inte sluta titta på dig. Stackare. En kamera i nyllet halva dan. Men man vill föreviga varje ögonblick med dig.
Din mamma och pappa älskar dig så mycket.
Du var så trött så trött. Och det var jag med. Jag hade kört hela natten för att få träffa dig. Och det var värt det 1000 gånger om.
Dina små små små händer och fötter. Svisch säger det väll och så är det storlek 43 på dessa tosser.
11 dagar var du när jag träffade dig första gången. Lille plutt. Längtar tills jag får träffa dig igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: